Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Broodjesbar 't Kaiserke financiert verhuis via Card Advance

“Card Advance was voor mij een alternatief voor de bank, ze hebben mij echt uit de nood geholpen”, vertelt Silke Voet van broodjesbar ’t Kaiserke. Card Advance is een nieuwe, alternatieve vorm van financiering. Je kunt er terecht voor kleine ondernemerskredieten van 2.000 tot 50.000 euro die snel en eenvoudig afgesloten worden. Silke Voet vertelt hoe Card Advance haar verhuis mee hielp financieren.

“Horeca ligt niet in de bovenste schuif bij banken”

Silke startte vorig jaar haar broodjesbar ’t Kaiserke op in Rijkevorsel. Als getrouwde mama van twee kindjes werkt ze zich uit de naad om voor haar klanten niet alleen broodjes, maar ook spaghetti, lasagnes en croque-monsieurs te maken. “Alles is vers, niets komt uit pottekes”, vertelt Silke, “dat legt ons geen windeieren, want onze spaghetti werd verkozen tot tweede beste spaghetti van de Kempen.” Haar zaak draait dermate goed dat ze op 11 januari aanstaande verhuist en de deuren opent in een nieuw en ruimer pand. Voor de financiering van de verhuis deed ze een beroep op Card Advance.

“Ik klopte voor mijn nieuwe zaak bij de banken aan, maar dat bleek allesbehalve evident”, stelt Silke, “de horeca ligt er niet echt in de bovenste schuif en een krediet zonder waarborgen bleek niet mogelijk.” Ze zocht naar een alternatief en kwam zo bij Card Advance terecht. Salesmanager Sandra Smet van Card Advance kwam bij haar langs om de kredietvraag te behandelen. “Ze hebben me echt uit de nood geholpen”, vertelt Silke, “ik vroeg een bepaald bedrag; ze hebben me niet alles gegeven, maar genoeg zodat ik verder kon.”

Vlotte aanvraag

“In het begin waren er veel paperassen, want ik moest een overzicht van mijn bancontact bezorgen”, gaat Silke verder, “ik werd echter heel goed begeleid door Sandra en ze maakte het allemaal in orde. In mijn zaak betalen de meeste mensen hun broodjes cash. Daardoor realiseer ik geen hoge omzetten met mijn betaalterminal. De terugbetaling van een krediet dat Card Advance verstrekt, bedraagt normaal gezien 10% van de omzet van de betaalterminal. Voor mij was Sandra echter flexibel en verhoogde de terugbetaling naar 50% van de omzet van de betaalterminal, zodat het krediet kon doorgaan.” De terugbetaling via de betaalterminal geldt als “all-in” kost bij Card Advance; er komen geen dossier- of andere kosten bij.

Zou ze Card Advance aanbevelen? “Heel zeker”, stelt Silke, “ze waren heel sympathiek en hebben me heel goed geholpen. Ik besef dat mijn dossier niet zo gemakkelijk was, maar ze hebben er hun uiterste best voor gedaan. Als er eens een probleem is zoals met mijn betaalterminal, helpen ze me zeer snel. Wat ik ook apprecieer is dat Sandra geregeld nog eens belt om te horen of alles vlot loopt.”

Meer weten over de diensten van Card Advance? Doe hier vrijbijvend een aanvraag.

Dit artikel is gepubliceerd in KMO Insider op 16-01-2020.

Terug naar blog
Laatste 5 artikelen
Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren